WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Monday 25 October 2010

25 haribulan 10..




wajah ini....
aku ingin sentiasa tersenyum..
bukankah ia indah...
tahun demi tahun berlalu dengan pantas...
bagai kelipan mata, masa itu berlalu pergi...
sepanjang perjalanan ini aku ingin terus mempelajari...
waktu kecil ku,
waktu remaja ku,
waktu dewasa ku,
dan waktu tuaku...
x mungkin akan sama....
itulah yg membuatkan aku faham batapa perlunye aku redahi apa jua rintangan di hadapan ku..
aku hanya manusia...
penuh dengan kesilapan...
adekala masa2 lalu ku, adelah masa2 yg ingin aku tebus kembali...
kerna aku ingin membaiki segalanya...
masa terus berjalan..
tanpa masa itu menungguku...
dan aku tetap rindu tentang semua ini satu hari nanti..
aku pasti..
air mataku x mungkin dapat aku tahan lagi dari membasahi bumi...
Ya ALLAH..
lindungi diriku...
ampun kan daku...
bentangkan jalan2 yg lurus...
agar aku tidak terjerumus kelembah kehinaan mu..
temukan diriku dengan cahaya kegembiraan..
dunia ini hanya permainan semata mata...
dan aku lah yg sering tersesat didalamnya...
uhh..
tumpahkanlah kasih mu Ya ALLAH..
pada diriku yg kerdil ini..
lembutkan lah hatiku dengan ilmu mu...
dan keraskan hatiku dari dosa terhadapmu...
hidupkan lah diriku dengan tidak sia2 untukmu..
jangan la dikau ambil nyawaku dikala aku lalai terhadapmu..
jadikan lah sisa2 hidupku ini hanya untuk keredhoanmu Ya Tuhanku...
aminnn...

No comments:

Post a Comment