WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Wednesday 3 November 2010

guguran air mata....

kenapa ye...
aku x taw...
kenapa aku sdey ...
aku da beri semua kasihku...
kenapa dirimu seoalah olah x pedulikan aku...
aku jage hatimu sebaek baeknye...
kenapa dalam senyap dirimu membuatkan hatiku menangis...
semasa aku tiada disisi dirimu berubah..
seolh aku tiada dalam idopmu...
kawan2 mu lebih bermakna dari aku...
mgkin aku xpernah luahkan padamu...
kerna aku xmahu hatimu terluka..
tapi satu hari nanti dirimu tetap akan tahu...
aku simpan semua ini...
dan biler sampai masenye ia pasti jua akan terluah...
maafkan aku..
aku dah x mahu memikirkan apa2 selepas ini...
jika kita tiada...
disitu la saje cerita tentang semua cinta...

biakan laluan alunan ombak itu menghempas pantai..
aku hanya ingin menyusuri...
andai aku tersadai...
situlah penamat ku..
ohh tuhan...
sendirian itu mgkin lebih memberi ketenangan buat masa ini...

No comments:

Post a Comment