WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Tuesday 24 May 2011

Bukan hidup YG ku pinta...

ohhh.........
aku sedih....
tergamak dirimu melafazkan kata2 itu...
luruh perasaanku....
bagai empangan yg pecah membanjiri....
saat ini bukan detik untuk aku berkata kata..
tiada luahan mampu aku luah..
mulut ini tertutup rapat bagai berat untuk dibuka....
aku ingin mendiam...
berapa lama?....aku sendiri tidak pasti....
mgkin hingga lukaku sembuh.....
aku tinggalkan segala hanya untuk mu...
tapi ini yg aku kecapi....
dikau x pernah rasai apa yg aku hadapi...
aku buang segala ego, aku buang segala maruah, aku buang segala masa hanya untuk mu...
dan akhirnya aku yg tertindas,,,
aku x kenal erti lelah...
aku x kenal erti kekalahan...
dan penamatnya aku bagai nyamuk yg menyemakkan hidupmu...
tidak ckupkah kesabran yg aku taburkan..
tidak cukupkah kemaafkan aku berikan....
harus aku mati untuk dikau hargai...
hati ku cukup kau lukai...............................

lagu ini untuk mu.........

No comments:

Post a Comment