WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Saturday 12 February 2011

andaikan...

andai aku pecinta yg sebenar temukan aku dengannya...
laluan yg xpernah akan luas dan sempurna..
luka pasti ku alami untuk sampai ke destinasi...
siang dan malam akan pasti berganti...
dan aku sentiasa menjenguk sambil mengapai tinggi...

indahnya alam ini pabila kedinginan malam..
kelembutan angin membelah sisip2 wajah..
menghuraikan setiap helaian rambut...
unggas2 saling menyahut dlm kegelapan..
di satu sudut kesepian sebuah hati...
tercari siapa penawar diri...
entah bila dan dimana akan ditemui...
sabar sentiasa mengiringi...
harapan sentiasa diberi...

ohhh hatii...
adakah engkau didepanku??
apakah aku buta ketika ini dlm melihatmu?

rupanya dikau selalu melihatku...
selalu mendampingiku
harapan dikau tidak pernah putus...
sentiasa buatku ketawa..
buatku tersenyum...
kenapa ketika itu aku buta..

ohh cinta...
aku masih disini...
sentiasa memandang keatas...
ditgh kesepian..
sentiasa merinduimu...

No comments:

Post a Comment