WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Tuesday 27 April 2010

Kisah benar....

Report ini adelah bacaan semata mata x de kene mengena dengan yg hidup mahupon mati yeppp....
hari ni selasa, 27 haribulan 4.... jam 5.30pm aku ditahan polis....
polis melakukan operasi colik penagih atau lebih dikenali operasi terjah pakai suke otak dorang je...
aku didampingi oleh seorang lelaki berasal dari serawak atau sabah aku x pasti...
mule mcm telalu muda n x mcm polis...
dia menunjukkan lencana dia sebagai polis...
pada mulenye aku mcm x pecaya dia polis...
sbb muke dia mcm budak2 je...
dan dia memakai pakaian awam..
tapi aku ikot aje sampai kat van dia sbb dia kate kene bawak pergi IPD Ampang untuk test urine...
dalam tangan aku mmg da sedia helmet aku la lau dia tipu aku kasi hentak je kepala dia...
ape lagi dok la aku dalam van dia tu ramai2 dengan mamat2 lain...
sampai balai polis Ampang ape lagi abis tangan aku kene conteng...
aku duduki tangga ke sepuluh...
tangan aku berconteng no 10...
cisss mengade2 la polis ni...
dia kasi bekas untuk urine...
ade paham2 la nk wat ape kan dengan bekas tu...
dah siap dorang test banyak la jugak yg kantoi dengan penyalahan gunaan dadah..
sume dorang x ngaku sampai siap polis tu sepak tampar semua...
ish3 yg aku nye bekas dorang minum hahaha...
eeeee yekkkkk nk mampus menyusahkan aku je ikot dorang...
dah tahu kita orang yg negative dadah x mo lak dorang lepas awl....
kene la tunggu mamat2 yg positive ...
cehhhhh ingatkan tunggu lame dorang anta la balek...
ni x kene balek tgh2 malam sendiri...
ape ke bgoknye polis...
menyusahkan orang je...
mintak maaf pon xde kat kita orang...
mangkuk periuk punya polis...huhhh...kasi sekel kepala dorang baru taw..
mamat2 yg positive dok berdengkur la malam ni dalam jel yekkk...selamat malam mamat2 yg dah dijahanamkan oleh dadah2 tu...aku tido atas tilam korang tido la atas lantai beralaskan simen yg sememangnye empuk cm tido kat hotel... :) nite untuk korang.....

No comments:

Post a Comment