WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Tuesday 4 May 2010

memori.....

aku x tahu mengapa....
bagaimana aku ingin melakukan sesuatu yg akan membuatkan aku bersedey...
aku tepaksa membiarkan ia berlalu pergi....
biarkan ia berlalu tanpa berkata apa apa...
biarkan kegembiraan tidak tecalar dengan memori ku...
saat2 aku, sudah berlalu pergi...
tiada apa yg boleh kembali...
mungkin tiada siapa yg mengerti perasaan ini, kerna aku yg merasa...
perasaan yg bersimpang siol tanpa arahhhh....
aku biarkan ia mengikot aliran sungai yg mengalir kerna aku x mampu berpatah melawan arah...
kehulu dan kehilir hingga aku hanyut kelautan yg tiada sempadan...
satu saat pasti aku akan terdampar kesorangan disudut dunia...
tangisan x bererti, tapi air mata x mgkin dapat berhenti...
beribu persoalan yg x dapat ku jawab dalam diri....
kerna tiada kepastian yg boleh diberi...
ia tersimpan disatu daerah paling dalam dalam lubuk hati...

separuh jiwaku pergi....

No comments:

Post a Comment