WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Wednesday 28 April 2010

UntOk Kamu...

aku dah teramat rindu kamu.....
dah x tetahan dah rasenye perasaan rindu ni...
kamu telah membuatkan aku semakin syg pada kamu...
aku sering berdoa untuk bersama kamu...
menjadi pasangan hidup ku nanti kelak...
mempunyai anak2 yg baek bersama mu...
kita bina makhligai kebahagian bersama...
aku seronok melihat orang lain bahagia bersama keluarga mereka...
penuh kasih syg antara mereka...
dan itu lah yg aku impikan bersamamu..
aku impikan sebuah kucupan mesra kasih syg dari kamu dan anak2 ku nanti...
dengar lah wahai pujangga hatiku...
aku selalu menyayangi mu...
dan aku ingin bersamamu..
biarlah kita x kaya dengan harta...
tapi kita penuh dengan cinta jiwa manusia...

MOGA ALLAH MEMPERMUDAHKAN SEGALANYA BG KITA..
aku hanya merancang tuhan yg menentukan segalanya...
dan ku harapkan sebuah perjalanan yg baek untuk kami...
doa adelah senjata mukmim... :)
doakan segalanya ...

No comments:

Post a Comment