WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Sunday 9 May 2010

aKu...

wahai kasih ku....
aku sukakan pena dan tulisan...
aku x pernah jemu untuk menulis...
begitu juga aku tidak pernah jemu untuk mencintai mu...
aku ingin kamu tahu aku masih menantimu...
aku tidak membenarkan hatiku untuk mencintai orang lain wlwpon aku mampu...
kerna aku masih setia dan cinta padamu...
aku biarkan diriku sepi seketika dengan tidak mengganggumu....
andai kamu tidak menerima ku aku lebih pilih untuk bersendiri demi mengubat duka hati...
aku tidak tahu mengapa tapi itu yg aku rasa...
mgkin kerna aku terlalu mencintaimu seperti mana dulu aku mencintai kekasih awal ku...
aku tidak melepaskan sesuatu selagi kamu tidak pernah mengucapkan untuk itu...
ohhhh...
aku merasa...
sekeliling manusia memandang aku telalu taksub dengan cinta dan telalu setia...
tapi itu pandangan orang...
bagi aku biarlah aku yg memberi pandangan cintaku sbb aku yg merasa bukan mereka...
aku tahu batas mencintai...
aku melihat orang lain bercinta...
dan aku tahu membezakan nilai cinta yg sepatutnya aku taburkan...
batas cinta ada tahapnya kerna aku mempunyai agama...
pecayalah wahai kasihku...
aku xpernah mengikat kamu andainya kamu ingin pergi dariku...
kerna aku x pernah memaksa kamu mencintai ku...
apa yg aku harapkan kita saling mengenali untuk bina sebuah persefahaman,tolak angsur,mempercayai,menyangi,dan sedikit pergorbanan...
demi kelak kita mampu mendirikan sebuah masjid dengan lebih teguh...

Yg BeNaR

~kAsiH Mu~

No comments:

Post a Comment