WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Friday 28 May 2010

TeRhArU...

hari ini hari juamaat..
keseronokan sbb cuti yg jarang2 ade...
cuti semperna hari keputeraan yg di pertuan agung Malaysia... silap huhu cuti hari wesak la..hari agung 5 aribulan 6 :P
pagi2 lagi mcm selalu bgun subuh untuk solat subuh...
selesai subuh aku melabuhkan diri ditilam yg terempuk kat Malaysia keh3..
bukan nk tido tapi mcm selalu la aku akan on laptop n jenguk2 facebook la...
kesunyian la jugakkan sbb xde sape pon yg dok on9 subuh2 kih3 :P
oleh kerana semalam aku x sempat nk bercucuk tanam di facebook aku pon gunakan la kesempatan ini menjenguk jenguk kebun aku yg menghasilkan jutaan ringgit untuk aku wakakaka (patut la aku rase da kaye je ni ha) :P
da abis maen farmville x taw lak aku nk buat ape hingga keboring boringan..
aku pon jenguk2 bukak cerita korean (you ' re beautiful )
haha aku ingatkan awek aku je do layan korean bleh pulak aku terjebak same da ni ha hahaha..
aku bukan minat sangat pon tapi atas sbb kebosanan aku layan la cm besh la jugak huhu..
da muak tgok cite korean aku pon melayan kan diri dok dalam kete la dok running engine sbb da lame x hidupkan kete tu..dok la sorang2 dalam air cond kete tu beberapa minit huhu ( lame jugak sebenarnye ade dalam kira2 15 minit :P) sib baek x tetido dalam kete wakakaka...
dah tu aku pon melangkahkan kaki masuk rumah n on facebook..
uisshhh boring gile x taw nk wat ape dah..
tibe2 terasa da lame sangat x bukak syg aku ni (My Blog) hehe..
da bukak ape lagi aku jengok2 la blog syg aku ( My Apple) huhu muah!..
dan aku pon terbace lah bab (karangan n9) hikhik perh mmg terbaek dari kebun keh3..
mmg susah jugakkan nk paham ayat2 n9 hehe pueh dan jenuh jugak lah nk paham haha..
tapi satu yg amat2 aku paham hehe...
satu ayat yg membuat aku rasa terharu..
dia tuju ayat2 tu untuk aku! ish terus aku terasa terharu :)
aku terharu yg amat...
kali petama aku terasa amat teharu..
sesuatu yg membuatkan aku terawang awangan...
dia menunaikan pemintaan ku...
heeheee..
nk je aku cium2 dia..
muah! muah ! muah !..
aku syg sangat kamo... :)

4 comments:

  1. apesal lak x leh ko jelos ke ha wakakaka

    ReplyDelete
  2. ni bukan masalah jeles x jeles...ak sikit pon x jeles..ni pasal muhrim bukan muhrim...wawawa

    ReplyDelete
  3. huhu uitt qhai jgn la seyes aku gurau2 jela :P mcm la ko x kenal aku hikhik :P

    ReplyDelete