WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Sunday 16 May 2010

SeDaP x ???



menu untuk hari minggu aku...

masak kari ..
perhh dia punya bau mmg acik buat aku dalam keadaan lapar je memanjang hehe...
mcm ni mmg gemok la kan aku :P...
pagi2 aku dah bangun untuk memasak sambil basuh baju2 yg patutnya semalam aku basuh (sabtu)..
semalam aku sebok skit sbb gi jumpe kawan kat selayang..
kita orang pergi main bowling dengan keluarga dia sekali..
aku terjoin la pulak :P hahaha..
tu nanti aku cite yg akan datang k siap dengan gambar aku posing kat sane hikhik :P..
sambung balik cite bab masak ni kan tu la mmg ponat jugak jadi tukang masak hehe..
kene bangun pagi2 walowpon badan dengan mata acik suruh tido gak diakibatkan kepenatan main bowling semalam..
sambil2 basuh baju2 yg dah seminggu x basuh tu aku sediakan bahan2 untuk memasak la hehe...
memang kelam kabut jugak dibuatnya x menang tangan mane satu yg nk buat dulu hehe..
disebabkan pengumpulan baju selama seminggu baru nk basuh menjadikan ia terlalu banyak untuk dibasuh hehe...
mcm la dok kat rumah ni 10 orang punya baju :P....
tapi banyak2 macm mane pon sempt gak aku siap kan sume dalam satu mase hehe..
tu la kata orang menyelam sambil minum air hikhik :P..
tapi law telebih minum mati oittt..
minum skit je taw :P..
haha oleh kerna telalu sedap je baw masakan aku x jadi nk jemur baju2 tu...
ape lagi aku dok hentam mentedarah dulu la hahaha....
dah x tahan la pulak dengan baw dia yg keharum haruman tu...
siap je makan hingga kekenyangan aku tido...zzz...zzz...
eh silap bukan tido :P tu saje je nk tunjukkan konon2nya aku neh telampau kekenyangan hikhik :P...
pas makan apa lagi xkan dah lupa kot baju2 tu kan, xkan ade jin nk tolong jemurkan hehe...
kene la aku jemur semuanya...
ABG aku wat ape ek agak2nye???
hahaha ape lagi tido la tu la keje dia tido je da la bgun den jugak yg kene kejut ari2 lak tu hikhik, ececeh mcm bagus je aku ni kan :P hikhik...
nk wat cmne dah aku ni jenis mudah terbangun dari tido mmg aku la jadi tukang kejut orang hehe...
abis memasak, abis memakan dan abis menjemurkan diri dibawah sinar lampu minyak tanah aku pon tido :P...
haha xde maknenye aku nk tido tipu je laaaa ahahahha...
selesai aku menjemur pakaian, aku melangkah keluar rumah poi ke kete..
dok membelek belek kete la dah tu keje aku yg aku minat hihi...
ikotkan memang nk tido je dalam kete buat rumah hehe rindu pada kete haha :P...
dah gila agaknya si zaizul ni kot :P..
aku kemas2 skit lah dalam kete tu banyak sangat barang2 yg x patut dok dalam kete tu kan wat berat je...
aku keluarkan letak dalam satu plastik dan aku bawak balik umah...pastu dik kerna xdo keje dah aku pon on9 la dok tunggu mane la taw my gf dok on9 ke hehehe :P...
aku sebenarnye mmg rindu kat dia...
maklum la lame rasenye x dpt call dia, dia sbok kot hehe..
xpela lagi pon minggu ni hari2 akhir dia kat sane, jadi aku sabar la tunggu dia selesaikan sume keje2 dia kat sane..
mesti dia nk luangkan mase2 terakhir ni kat sane dengan kawan2 :)
dapat memandang dari jauh pon cukup la :)


No comments:

Post a Comment