WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Wednesday 19 May 2010

PaGi Yg SuNyi...

pagi yg sunyi dalam kegelapan...
aku x bisa melihat alam yg indah ini..
aku hanya bisa merasa kedinginannya...
sunyi dari sebarang kata2...
sunyi dari sebarang cerita...
sunyi dari seribu manusia...
adekah indah sebegini???
aku sendiri tertanya tanya...
aku merasa kecil yg teramat di pagi ini...
aku dibayangi kesepian sendiri..
seolah olah aku berada di tgh tgh bumi ini sendirian...
aku dikelilingi alam yg memandang aku...
atas, bawah,kiri dan kanan...
seluruh sudutku hanya aku dan alam ini...
aku tiada teman apatah lagi kawan...
aku sendiri disini...
aku menangis...
lelehan air mata hanya aku dan alam ini yg ada...
mana semua manusia???
aku x tahu kemana hilang mereka...
mgkin mereka sebok dengan urusan mereka dan melupakan diriku ini...
itulah manusia yg aku kenal, bila aku ade bersama mereka aku x pernah dihargai...
bila mereka mengenali aku hanya sekadar mengenali...
biar lama mana aku menunggu mereka, aku tetap x akan dihargai kerna aku tiada nilai disisi mereka..
adekah aku patut menjadi seperti mereka???
pandanglah kelangit di pagi yg gelap bertemankan bintang2 didalam kesunyian...
dikau akan faham maksudku wahai teman..
adekah dikau merasa kesunyian yg aku rasa???
aku tahu dikau xkan menjawab kerna dikau xkan memahami....

No comments:

Post a Comment