WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Wednesday 9 June 2010

Cukup....

aku x ingin menulis...
tapi ini sahaja caraku yg ada...
sungguh!
cukup la sekadar ini...
ia bukan paksaan...
tiada yg lebih baek selain melihat kebenaran yg dia inginkan...
gagal kali pertama mmg cukup memeritkan...
tapi ia mengajar segalanya...
gagal kali kedua aku pasrah dengan ketentuann..
aku belaja dari kegagalan pertama...
sungguh, aku percaya blum masanya lagi...
mgkin bukan dia yg ditakdirkan...
sdey....
sudah pasti...
tipu jika aku tidak ada perasaan sdey...
tipu jika hati ku tidak menangis...
tapi semua itu proses sebuah pemergian...
cukup setakat ini...
jangan merungsingkan hatiku..
jangan buat aku terasa kesedihan..
jangan membuat aku merasa kekecewaan...
biarkan ini mengajarku...
segalanya pasti...
pasti ade hikmah disebalik kejadian...
insyaallah...

wahai pujangga hati..cukup tersayu diri..hilang ia pergi..meninggalkan seribu tanda dihati..




4 comments:

  1. ayat x ley bla..ko putus cinte ke apa..

    ReplyDelete
  2. lek2..putus cinte je..bukan putus nyawe k...bawak2 bace quran banyak sikit..hehe

    ReplyDelete
  3. hhuhu yep betul..tula aku ni manusia jugak..ternyata aku lemah..hehe dah2 belaja dari kesilapan dan keinsapan... :)

    ReplyDelete