WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Wednesday 2 June 2010

OhhHH..ketenangan..

ermmm risau sungguh pasal dia...
x tenteram hati ku ini..
rase bagai nk terkeluar hati ini apabila memikirkan tentang dia...
malam ini sungguh aku x tenang..
status dia sungguh membuatkan aku tertanya tanya kabarnya..
adekah dia didalam kesedihan...
adekah dia memerlukan aku untuk luahan hatinya..
aku tidak tahu..
aku x mampu untuk berkata kata...
sungguh! apabila aku berada padanya wlwpon bukan didepannya lidahku kelu untuk cuba berkata kata..
kadang kala aku tersasul perkataan kerna aku gugup ketika dengannya...
tapi percaya lah aku hanya inginkan yg terbaek untuk kamu...
Ya ALLAH..hambamu ni x tahu mengapa hati hambamu ini terasa amat kerisauan..
berikan daku penyembuhnya Ya ALLAH..daku mohon padamu yg Maha Mengatahui Segala yg tersirat didalam hati ku ini...
berikan daku petunjuk kejalan kebenaran mu...
andai hambamu ini lalai dari mengingati mu dikau tunjukkan jalan2 yg lurus, dikau bukakan hatiku sinar2 cahaya agamamu yg dikau redhoi ya ALLAH..
hambamu ini tidak pasti mengapa kerisauan terhadapnya malam ini terlalu amat....
amat yg membuatkan diriku ini terasa berat didada...

2 comments:

  1. Ko da kenapa steng..ilek2...sejak bile hati ko bnayak taman ni...iskiskisk..bwk2 amik air semayang..huhu

    ---------------------------------------
    Friendly Contest

    ReplyDelete
  2. ishh lebih2 lak si qhai ni ko nk kene ni aku sekeh baru taw cehh, cam la dulu time aku sekolah aku nakal hehe aku mmg pelembut hati jekan sejak dulu x kenal2 ke :P

    ReplyDelete