WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Tuesday 15 June 2010

suka suka...

aku ni terlampau mengikot perasaan..
ishhh tanpa aku sedari aku mungkin didalam bisikan pujukan syaitan...
sudahlah jangan la terlalu diikotkan sume ini...
jangan..
belaja...
plz, belaja...
buangkan segala yg keruh...
segala yg hitam...
jernihkan keadaan...
aku benci keadaan aku yg sebegini..
aku amat benci...
aku terlalu lemah..
sudahlah jgan dipeduli semua ini...
kuatlah..
kuatkan semangat hehe..
gelaklah k...
jgn biarkan diri murung..
jgan yee..
:)..
ingat...
redho..
ingat tu..
tuhan sentiasa bersama..
asalkan ade keyakinan...
jgan biarkan nafsu memperngaruhi...
kelak ia memakan diri...
cukup lah mari kita happy..
mari..
:P
:)
hahahahahhaahahah....

2 comments:

  1. lek la...think positive..igt mcm ni je...die bukan yg terbaik....tuhan akan bg ko awek yg paling terbaik nnt..hehhe

    ReplyDelete
  2. hehe baek2...thanks bg nasihat..aku da tersedar dari bisikan setan2 hehe..insyaallah..ko doakan aku ek qhai... :)

    ReplyDelete