WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Tuesday 6 April 2010

accident...

depan mate aku dia jatuh beterabur coz langgar anjing....
sib baek aku jauh dari motor depan dalam jarak 100m...
coz aku pon xkan sempat tekan brake lau dekat dengan mamat tu...
time tu waktu pagi hari ni ( nk pergi kerja) ...
aku bawak abg aku sekali coz motor abg aku kan rosak..
pagi tu mmg nasib baek coz minyak moto aku tinggal paras2 nyawa..
jadi aku pon bawak sepelahan yg mgkin..( selalu bawak laju cm peleset :P)
tgh bawak moto secerkap yg boleh top2 ade sekora anjing lintas depan moto mamat tu...
anjing tu tersorok dari pandangan tau2 dia kua je lintas jalan...
mamat tu ape lagi brake mengejut la tapi tetap berdentum langgar anjing tu...
puhhh berterabur dia jatuh kat jalan tu..
sib baek time tu sume kete tgh behenti cz lampu merah...
lau x sah2 kene leyek kot mamat tu...
aku pon terkejut top2 mamat tu jatuh lepas langgar anjing tu, ape lagi aku pon srett la tekan brake...
tapi pasal sorang india ni dah tolong mamat tu aku pon x jadi la behenti aku belah je la lagi pon aku dokkeja mase masuk keje...cian aku tgok anjing tu dok terjerit jerit sakit cz kene remboh moto mamat tu...pendik cite aku x sanggup nk tgok ape jadi kat mamat tu terus aku blah...

No comments:

Post a Comment