WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Sunday 18 April 2010

aku merinduimu...

kemanakah kamu pergi...
aku mencarimu sehingga saat ini..
aku memerlukan kasih darimu disaat aku terduka sebegini...
aku insan yg lemah sama seperti insan yg laen...
aku juga dicipta untuk menyayanggi dan disayanggi kerna aku juga manusia..
dalam kuat aku juga lemah dalam tabah aku juga bisa jatuh...
datang la wahai hati yg bisa mengoncang setiap penjuru dunia...
kemanakah kamu dalam hidup ku..
aku masih menanti dirimu...
aku tidak minta kesempurnaan dalam diri mu kerna aku juga tidak sempurna..
aku mengimpikan sebuah hati yg mampu membuatkan aku tersenyum seperti mana aku juga akan membuat dirimu tersenyum..
alangkah indahnya ia apabila saat2 itu tiba...
wahai ratu hatiku hadirlah dalam siang dan malam ku...
hadirlah sebagai penyeri dalam kamus hidupku..
mengertilah bahawa aku mencintaimu, aku menyayangi mu...

No comments:

Post a Comment