WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Thursday 8 April 2010

Bicara Hati...

menunggu detik jam 11.30 pm...
dan hatiku berdebar debar...
tanganku mencari satu nama yg selalu ku jerling ke hpku kerna aku sentiasa menunggunya...
dan aku membuat satu panggilan...
salam diberi olehnya dan ku balas balik salamnya dalam keadaan senyuman...
x tahu kenapa wajahku akan tersenyum apabila berbicara dengannya... :)
dan aku tahu dia yg kepenatan dan kemengantokan...
x sampai hati ku membiarkan dia dalam keadaan begitu...
namun hati dia degil dan tetap mahu berbicara dengan ku hehe :)
dengan rse senang hati aku memenuhi hajatnya...
aku berbicara manja wlwpon aku x cukup manje hahahaha :P
dan bile sampai masenya dia tido aku meluahkan rse hati ku padanya...
dan aku cukup tersenyum bile luahan hatiku itu terbalas akhirnya...
aku cukup terasa bahagia...

biarpon kecil sebuah harapan tapi ia lebih tinggi dari gunung yg ada didunia ni, lebih dalam dari sebuah lautan dan lebih luas dari bumi ini... :) i'm happy...thanks ALLAH...

No comments:

Post a Comment