WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Tuesday 20 April 2010

sepi...

aku kesorangan..
malam gelapku seperti selalu...
tiada teman disampingku...
aku jauh dari segalanya...
aku masih menanti....
mananti seperti selalu...
dikau yg sering senyap membisu...
aku tidak tahu ape salah ku...
dikau sering diam tanpa aku tahu...
cukup sukar aku mengerti apa yg terjadi...
kerna aku x mampu membaca fikiran mu...
aku cuba mengerti dalam keliru...
dimanakah kamu...
aku memerlukan perhatian mu...
aku memerlukan kasih mu...
dan aku amat merindui dirimu...
kini ku cuba mengubat hatiku dengan membuang segala perasaan...
hatiku kosong...
ku cuba biarkan ia hilang tanpa aku membencimu...
dan aku masih menunggu kasihmu itu...
kerna aku ade rasa cinta dalam hati ku...

nama mu teratas bermain dijiwa........

No comments:

Post a Comment