WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Monday 19 April 2010

air mata...

tiba2 hati ku merasa sebak...
aku x tahu mengapa..
tapi aku cukup takut dengan perasaan ini....
zahirnya aku cuba tenang namun batinnya aku sedang menangis....
aku tiada jawapan untuk itu ..
mgkin aku belom bersedia kongsikan semua ini disini...
jiwa ku tidak tenang..
hatiku merasa hiba...
fikiranku melayang layang entah kemana..
aku cuba biakan semua ini berlalu pergi..
tapi ia tetap akan datang kembali...
penuh dengan teka teki yg harus kucari...
sedikit cahaya pon aku tidak mampu melihat...
adakah ia satu petanda....
aku sendiri masih tercari cari jawapan bg persoalan ini..
tiada mimpi mahupon bayangan yg hadir...
siang dan malam ku masih sama seperti dahulu...
masih kabur untuk ku lihat..
ku jeling seketika kelangit...
tiada bintang yg berkedipan...
angin sepoi sejuk membelai belai tubuh ku...
adekah ia indah untuk ku....
aku dalam kedukaan...
tiada keindahan mampu kurasai....
apa yg ada hanya tanda tanya sebuah persoalan...
ku curi satu tanda dalam seribu cerita untuk ku singkapkan dalam sebuah bicara antara 2 benua cinta...

No comments:

Post a Comment