WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Monday 26 April 2010

aku perindu....

malam ni aku memang terasa rindu yg amat sangat...
ermmmm mungkin masa makin mematangkan sebuah hati...
makin lama mengenali makin beputik sebuah perasaan...
dan ingin aku nyatakan bahawa hatiku mmg terasa sesuatu yg amat dirindui selama ini...
kata2 mu yg merinduiku membuat hati ku telalu bahagia...
setiap insan bernama manusia pasti terasa perlu ada sebuah perasaan ini...
cinta...
aku memang telah jatuh cinta...
aku terasa cinta ku hadir bukan dalam sebuah mimpi tapi ia hadir dialam nyata...
aku ingin mencintai mu tanpa kenal erti putus asa..
ibarat matahari yg x pernah kenal erti lelah menyinarkan cahayanya...
hujan yg turun membawa rahmat bg sekalian alam...
begitu juga kamu dalam hatiku...
hadirmu membawa beribu erti kasih untukku..
biarpon aku pernah gagal dalam sebuah harapan cinta tapi akan ku biarkan ia berlalu hanya sebagai kenangan...
bersamamu akan ku mulakan hidup baru yg lebih bererti dari dahulu...
kerna kamu masa depan ku...
kerna kamu cinta setiaku...
aku merasa nyamannya didalam pelukan rindumu
aku mengimpikan sebuah mahligai yg di redoi ALLAH (insyaallah) bersamamu wahai kekasih hatiku...

No comments:

Post a Comment