WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Monday 12 April 2010

keboringan dihujung minggu....

minggu ni aku dok sorang2 kat umah sbb abgku pulang ke kampung atas beberapa urusan...
dan aku yg keboringan dan keseorangan xdok kerja ~hehe~...
kene la timenye ni coz kawan sekerja aku ajak kua gi central market...
ikotkan dah lame dia ajak pergi situ tapi aku malas nk kua :p
awal2 aku dah basuh baju sbb aku mmg ske merancang dulu sebelum wat ape2 kalau boleh sbb aku nk ia sempurna ~berjalan~
seperti yg dijanjikan 9.30 aku dah tepacak kat petronas selayang dok tunggu mamat sorang ni x sampai2 keh3...
padahal dok punya la dekat tapi mcm dok jauh dari aku plak ceh keh3...
tepaksa la aku dok menunggu dia...
aku mmg x ske bab ni menunggu orang haha kalo boleh aku suke orang yg berjanji dengan aku tepat ikot masenye...
coz aku pon x ske orang menunggu aku ~janji perlu ditepati~
bile dia sampai aku pon follow la dia ke pusat bandar hehe terus ke central market...
dok jalan2 kat kawasan tu sambil amek pemandangan haru biru kuala lumpur... "gambar2 di bawah "....
kat situ ade gerai member dia dok juai burger...
kita orang pon melepakkan lah diri disitu sambil minum2 n melihat telatah manusia kat central market tu...
ermmm ramai jgak warga asing x tau la orang mane tapi kebanyakan mat salleh la yek....
atas sbb aku dah boring melepak kat situ aku ajak la mamat tu jalan gi dataran...
kita orang jalan kaki je gi sane coz dekat je dengan central market tu... "di bawah adelah gambar gambaran aku yg kegilaan keh3.."
dah abis sesi fotografi aku kat dataran tu ape lagi pusing2 la kita orang gi masjid india dok menyusur jalan2 tu la, gi sogo n patah balek coz maleh nk masuk sogo tu pon haha...
penat betul bersiar siar mengunakan kaki ye haha ...
pastu aku ingatkan nk balik tapi mamat tu ajak gi umah mak angkat dia kat damansara prima..
aku pon memfollowkan diri la haha...
kat situ mak angkat dia plak kua ade hal n tinggal la anak2 dia je...
anak2 dia pon nk kua, tinggal la aku dengan mamat ni jela... perut dah lapa ni hehe..
mamt ni masak nasi lauk gi beli kat kedai...
punyala lapar sampai bertambah tambah la aku keh3...
kene pulak kuah dia asam pedas fuhhh "kegemaran aku" mmg la x puas makan hihi...
ermm....
sekarang dah tembam skit kot keh3 :P

No comments:

Post a Comment