WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Wednesday 24 March 2010

dan kerna rindu....

pagi ni dalam jam 01.20 aku terjage...
"kenape ye?"
mata aku memg mengantok tapi tetap terjage, coz aku mmg ingin lakukan sesuatu..
tibe2 hatiku terdetik untuk menelefonnye...
hatiku cukup tersenyum mendegar suara yg sekian lama sepi dari menyapa gegedang telingaku...
(sebenarnya semalam dia dah telepon aku, tapi oleh kerna aku menjawab dalam keadaan mamai kerna baru terbangun dari tido aku x ingat apa yg dikatakan)
dan aku bertanyakan tentang dia...
terasa cukup jauh dirinya dari ku....
nun jauh di Kedah....
"kenape ye?"
"ape yg dibuatnya disana?"
erm rupanya dia ade training untuk kerja..
ermmmm terasa berat hatiku mendengarnya....
"tapi mengapa?"
mengkin kerna terasa kedah itu terlalu jauh...
"ermmm"
keluhan hati kecil ku....
"bukankah sepatutnya aku gembira, sekurang2nya aku masih tahu dia juga merindui aku"
dan aku sendiri baru tahu dia juga seperti aku menunggu aku bertanyakan kabar tentangnya...
"mgkin selepas ini aku perlu menelefonnya setiap kali wlwpon seketika"
betul aku harus begitu... :)


No comments:

Post a Comment