WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Tuesday 30 March 2010

Malam Yg terindah.....

Malam ni aku menulis kerna hatiku cukup happy......
kenape ye....?
jeng3.....ermmm korang nk tau ke?
x yah kot!!!!!
hehe....ok2 mcm ni la...
sume ni sbb kerinduan ku terubat hehe.....
lame jugak aku beborak dengan dia...
wlwpon dia jauh aku terasa dia dekat (di hati)...
mendengar suaranya membuatkan aku tersenyum sentiasa...
langkah kata2 suara ku sering terhenti (tersekat sekat) tidak terkata...
mgkin sbb aku telalu ingin mendengar suaranya....
telatahnya, riang tawanya telah membuat jantungku berdenyut kencang....
sib baek x tecabut jantung huhu :P....
kelajuan jantung aku agak2nya same laju kot dengan pemandu2 F1 yg tgh bawak sampai 300 km/j kot haha :p...
pasni boleh la ek agaknya aku join F1 hihi'''''00''''''

kalau lah boleh aku ade disamping dia, nk je aku tatap wajahnya dan ku hulurkan sebuah senyuman...
sebuah senyuman yg penuh dengan makna tanpa bicara...
senyuman yg tersirat seribu perkataan...
dan senyuman itu la sedekah pemberianku :) ..



No comments:

Post a Comment