WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Tuesday 23 March 2010

Sepi.....dialam fana cinta....


Bila terpejam lena...
jasadku tidak berdaya...
mencari engkau dimana....
hanya dalam mimpi indah...
bila aku terjaga...
jasadku terus berdiri....
mencari mu tiada lagi...
berkubur dialam mimpi...
apekah aku yg terlupa antara lena dan terjaga...
diwaktu malam gemirsah yg nyata menjadi mimipi...
disini engkau menanti...
bersama harum kasturi....
bagai mekarnya bunga cinta dialam nyata penuh rahsia...
pabila tangisan embun pagi...
mimpi indah...
xkemana menghilang...
itulah kenyataan...
dan engkau biarkan aku terbuang...
dalam mencari dirimu...
dialam fana cinta...
engkau pula berdusta...
aku terpenjara...
didalam lena...
aku terpenjara...
didalam jaga....

kesepian melanda diriku..
hingga tercoretla sepotong lagu untuk diriku...




No comments:

Post a Comment