WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Monday 22 March 2010

Pernah kah kamu bersedih....


setiap manusia akan ade harinya dia bersedih atau lebih mudah berduka ( lagi payah nk paham kot hehe )
x tahu kenapa malam ni aku berasa duka sedikit....
mgkin sbb rindu kot pada seseorang hehe...
dah lame aku x dapat berborak borak dengan dia...
aku tahu, aku x layak pon nk berharap ape2 dari dia..
aku cube teruskan hidup aku wlwpon pada zahirnya aku x tahu adekah aku patut mempunyai perasaan pada seseorang atau aku ni x layak pon mempunyai perasaan pada sesiapa...
mgkin belum sampai mse aku memikirkannya atau mgkin bukan takdir aku untuk memilikinya...
aku masih cube berusaha dalam mase yg same aku berdoa dan bertawakal....
aku buat yg terbaek untuk diri aku dan dia...
tapi kalau dah xde jodoh bukan kehendak aku....
ape2 pon aku ni manusia jugak...
masih berharap dan terus menanti hingga satu mase yg mgkin aku dah tetapkan...
bukan bermakna aku putus asa....
tapi mgkin itu kehendak tuhan....
mgkin aku perlu lepaskan sesuatu yg paling aku syg.....
seperti mane aku melepaskan ex gf aku kerna dia tiada perasaan pada aku dah....
mmg amat sukar dan berat semua ini...
tapi aku pecaya takdir tuhan sape tahu..
mgkin ade yg lebih baek menunggu aku di satu sudut.....


No comments:

Post a Comment