WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Sunday 21 March 2010

En.Shazmie..


ni lagi sorang kawan baek aku...
name sebenar shazmie tapi name gelemor abu-bukan abu sayyaf k ( x tau ape kne mengena dengan name asal dia haha)
budak ni pon serumah la dengan aku...
baek orangnye n best student tu ( bangga la jugak huhu budak serumah )
dia ni mmg kuat n rajin stady x mcm aku huhu...
sekarang dia tgh belajar kat francis..
budak pandai kan mesti la tabek same dia hehe...
kat umah sewa aku tu dia ni x reti nk tido atas tilam n dalam bilik..
dia lebih ske tido atas tikar n kat ruang tamu hehe...
kaki merayau? x jugak dia ni x berganjak pon dari meja stady dia tu hehe...
ari2 gi kolej naik same motor dengan aku la...
tukar2, lau arini aku bawak dia pakai motor aku esok dia bawak aku pulak guna motor dia hehe...
budak ni asal dari perak (lawin)
aku pernah pergi umah dia sekali tu pon sbb umah paklang aku dekat grik perak...kiranya mmg dah dekat sangat la tu hehe..
umah dia nk dok atas bukit je tau la perak tu banyak gunung abis sume orang nk dok atas je hehe...
abis stady kat sane dia kate nk keje jap kat sane..x tau la jadi ke x dia nk keje sane hehe
tu la aku sruh dia carikan awek sane tuk aku sorang hahahah ( guarauan je hehe)
motor kesayangan dia adelah motor yg dia bawak hari2 la balik kampung dari melaka ke perak perak kemelaka tu dia yamaha Legenda dia..haha
tapi sekarang tah ape tah dia wat kat rim moto dia malas nk basuhnye pasal dia spray hitam hahaha kelakarnye abu haha....

No comments:

Post a Comment