WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Friday 26 March 2010

ni abg aku...muke ade skit same hehe...


ni la abg aku...
name dia Zaizuly Hardy...
same tempat keje ngan aku n same umah hehe...
aku tompang umah dia la , nk beli umah x mampu :P
ni bju raye dia hehe...
time ni kita orang baru balik dari masjid...
tiap2 tahun alhamdulilah x mis solat ari raye :)
bukan selalu dapat pon kan jadi npe la nk ponteng2 :p
pagi2 raye lagi aku dah bedal makan rendang ayam kampung hihi...
maklum la balas dendamnye pasal coz sebulan x leh makan siang2 :P hahaha...
time ni la aku nk makan pon kan, makan sampai perut pecah haha...
aip jgn sampai cmtu k coz ti nk makan kat umah saudara leaen lak yep...
dah tentu ari rye amalan ziarah menziarahi adelah amalan yg baek...
bukan selalu dapat jumpe saudara kan..
dah tentu2 sume ade keje masing2 dok tah mane2 kan hehe..
time ni jela sume berkumpul satu tempat..
ape lagi meh la kita mintak duit rye hihi :P
ari laen nk mintak? huh...
mmg x dapat arr huhu sume pakat2 kate "duit abeh ne tunggu ari rye"
huh...kedekut wekkkk :P

No comments:

Post a Comment