WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Wednesday 31 March 2010

My motorcycle...Yamaha 125z





erm cantik x motor aku???
hehe....
ni la motor i k :P....
Jenama yamaha 125 z...
125cc...
dulu warna itam tapi dah bertukar warna sbb aku sokong chelsea huhu :P
padahal x minat sangat pon dengan bola huhu...sje je nk warna biru coz warna tu je yg aku berkenan....
mmg aku jge la motor ni hehe banyak dah yg aku repair tok motor ni n banyak lagi yg blum repair :P coz malas hihi...
kat atas tu brake calipar moto aku....
sbb ape ye aku tayangkan gambar tayar tu?...
erm ape lagi sbb akunya brake caliper kene kebas hehe.... :P
tah mangkuk mane tah yg kebas tgh2 mlm..
ceh mmg bengang la coz yg original kene kebas hehe....
neh yg aku pakai sekarang ni yg tiruannya...copy paste huhu..
lau aku dpat mangkuk tu aku kasi tukul je pale dia kecik2 mak abah dia x ajor ke x leh amek barang owg hehe...
sengal betul :P....
hehe and tepaksa la aku beli brake caliper yg baru...
mahal x mahal la jugak cukup la dapat beli boras 2 kampit tok makan....
dah la tu aku tepaksa menukar sume bolt motor aku guna "special torex bolt"....ketenye bolt
x pasal2 abeh aku kebas bolt2 kete Fiat tok guna kat motor aku hehe...
Curik?
x la bolt tu sume dah x guna la bukan aku kebas kat kete k hihi :P
dan sekarang cube la ade hati nk amek lagi brake caliper tu hehe lau leh bukak bolt2 tu la ~hehe~



No comments:

Post a Comment