WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Sunday 21 March 2010

Nk tgok x gambar aku time kecik sokmo heee :P....


ni la time aku kecik2 hehe...
dah besar ni dah tambah gelap sbb selalu berjemur bawah lampu minyak tanah hehe...
comel x???...
montel x korang rse???
cm nk cubit gak la budak ni tapi nk wat cmne time tu aku kecik n x kan aku nk cubit diri sendiri kot haha...
abg aku kate kita orang 4 beradik time kecik sume mcm orang putih...
sbb rambut halus n perang...
ditambah time kecik putih lagi la kulit tu hehe...
siap abg aku kate ade ke patut sorang makcik ni time abg aku bawak adik aku kua dah la x kenal selamber je amek dukung hehe...sib baek dia x bawak lari :P
tu jela yg aku tahu coz time kecik2 mane la aku ingat sgtkan hehe...
n x pernah pon budak2 kecik nk peduli ape dorang buat sume hentam jekan hehe...
x payah nk pikir ape2 pikir nk maen, makan , tido n menangis hihi......


No comments:

Post a Comment