WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Sunday 21 March 2010

En.Faiz debab huhu....


budak ni!!! huh mmg menyakitkan hati huhu...
satu rumah sewa gak ngan aku...
tapi dok bilik sebelah...
umah sewa aku ade 2 bilik tido...
kerja budak ni tido jela hehe...
abis tido merayau gi umah member laen..
senang cite mmg x lekat la kat umah sewa tu..
punggung dia panas lau duduk je hehe...
kalau nk cite bab tido fuhhh!!!! boleh roboh katil la hihi...
sib baek umah sewa aku x dibekalkan dengan katil..
sume hentam tido kat tilam berlantai kan simen batu ( cam zaman batu dulu kale) hehe...
dia ni lau nk tau tido ke x, senang je tau x yah jengok dalam bilik kita dok kat ruang tamu pon leh tau...
mane xnye bunyi block off dia mmg kuat mengalahkan kete turbo hihi...
pas tu lau nk tido tu dia tilam nk lapit sampai 3 or 4 lapis fuhh dia buat cm tlam kat hotel nk tebal je n empuk...
patut la berat badan x turun2 hihi...
skrang dia ni keje kat produa Shah Alam..dia dok sane
awek pon dah ade hehe

haha ni kalu Faiz bace abis aku hehe...senyap2 udah :P hahaha

1 comment:

  1. ade sape nampak x bentuk urutan ayat yg aku buat kebawah hehe...ade rupa badan faiz x huhu

    ReplyDelete