WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Sunday 21 March 2010

hensem x dia ni hhi :P....


erm...
ensem x mamat ni?
dah tentu la kan hehe...
merapu huhu....
ni la acik pekenal orang laen je nk jugak aku pekenal diri aku yek huhu...
dilahirkan dia hospital besar kuala lumpur..
dulu time kecik aku duduk ampang selangor sampai darjah 4...
sekolah rendah kat taman kosas hehe...
sekarang duk balik sini sbb keje kat ulu kelang AU3...
lahir pada 25/10/1987
ibu dan ayah ku menetap di melaka..
kampung halaman ibuku...
tibe2 aku rindu dengan puanku (nenek) hehe...
dia dah meninggal dunia lame dah..tapi tu la mase aku dok melaka dulu time darjah 5 hingga 6 aku dok umah arwah puan aku...
dia la yg jage makan minum aku...
tapi umur x panjang x sempat nk melihat aku berkeluarga hehe...hajatku mmg nk dia ade hingga aku berumah tangga dan ade ank..
tapi ALLAH lebih syg dia..same2 kita doakan kebahagian puan aku yep...amin
sambung balek tentang diri ku hehe...aku dok kampung la dari darjah 5 hingga menengah...
aku pernah kene khidmat negara 3 bulan hehe time tu mmg tepat la kejadian sunami...
dah la kem aku kat PD..betul2 sebelah laut
tapi kuasa ALLAHkan dia yg tentukan segalanya...
tempat aku tu kiranya terlindung n jauh skit dari kesan sunami tu...
lau dekat x tau la mungkin aku dah x de dah kat sini hehe...
pas abis plkn aku sambung masuk giat mara dalam bidang automatif selama 6 bulan...
pastu aku masuk IKM dibawah KKTM...
wat diploma automatif...
banyak la kenangan sepanjang perjalanan hingga hari ini hehe...
sekarang aku dah kerja kat selangor...
x tau la pasni mane lagi hehe...tuhan je yg tahu perjalan kita yg akan datang betul x hehe :)

No comments:

Post a Comment