WELCOME

sisihkan keresahan carilah kedamaian

Sunday 21 March 2010

My watch.....


ni la jam yang aku baru beli akhir tahun lepas...
baru je pakai sebulan lebih dah kene lelong kat adik aku hehe...
ceh dia pulak minat jam aku tu ish3 hehe...
aku pon bg la hehe..
jam ni jenama casio...
ingatkan nk beli satu mahal cm ni nk pakai sampai dah x leh pakai alek2 adik plak minat hehe..
aku bg la kat dia....
ni jam baru aku pas jam kat atas tu...
mahal la jugak..ni pasal nk sangat tahannye pasal lani...
dulu dah banyak dah jam yg aku pakai tapi sume yg murah2 je tu yg sume jahanam..
ikotkan mcm membazir je beli mahal2 tapi aku dah malas dah nk pakai yg murah cepat benornye rosak...
jenama casio jugak...
puas dah cari jam laen tapi sume x bekenan hehe..
dah tu ni jela yg aku pilih...
ape mcm smart x???

No comments:

Post a Comment